Winkelbeoordeling

Heeft uw winkel de juiste uitstraling? Communiceert u acties op de juiste manier? En hoe is het gesteld met de gastvrijheid van uw medewerkers? Een uitgebreide winkelbeoordeling van het Nederlands Bakkerij Centrum (NBC) geeft antwoord op dit soort vragen.

In de waan van alledag of wellicht vanuit routine doet u als ondernemer veel dingen uit gewoonte. Neemt u nog regelmatig voldoende afstand om met een frisse blik naar uw eigen winkel te kijken? Medewerkers van het NBC kunnen u hierbij helpen. Zij beoordelen geheel objectief uw winkel en schrijven voor u in een rapportage hun bevindingen. Ook worden er diverse foto’s gemaakt van dingen die hen opvallen. Met de waardevolle tips die u vanuit deze rapportage ontvangt, kunt u uw omzet zeer waarschijnlijk verder verbeteren. De inzet van een mystery shopper, die zich voordoet als gewone klant en het gehele verkoopproces doorloopt, kan een waardevolle aanvulling zijn op de winkelbeoordeling.

Spiegel voorhouden
Om uw winkelmedewerkers naar aanleiding van de winkelbeoordeling en eventueel het bezoek van de mystery shopper te wijzen op verbeterpunten, verzorgt het NBC een uitgebreide presentatie. Hierin wordt onder andere uitleg gegeven over de noodzaak van bijverkoop, maar ook over de juiste omgangsvormen met klanten. Voorbeelden van waardevolle en vooral goede marketingacties én originele producten die tot meer omzet kunnen leiden, passeren de revue. De presentatie verloopt op een interactieve wijze, zodat uw medewerkers geprikkeld worden en enthousiast raken om samen met u een hogere omzet te realiseren. Door middel van het fotomateriaal dat tijdens de winkelbeoordeling is gemaakt krijgen uw medewerkers  een spiegel voorgehouden. Indien nodig worden er verbeterafspraken gemaakt.

Een winkelbeoordeling door een objectieve buitenstaander geeft u als ondernemer een goede indruk van de situatie in uw winkel(s). Samen met uw medewerkers leert u waar de zwakke plekken liggen en hoe u deze kunt verbeteren. Het houdt u én uw medewerkers scherp!

Klantenservice

Heeft u een vraag over deze dienst of wilt u deze dienst afnemen? Wij helpen u graag.

klantenservice@nbc.nl
0317 47 12 47

Gerelateerde diensten

Lokaal marktonderzoek
Wat vinden klanten van uw personeel, winkel, assortiment, prijzen en communicatie? Weet u om welke redenen zij uw producten kopen? Weet u hoeveel klanten bij u in de winkel komen en hoeveel meer klanten u kunt bereiken binnen uw verzorgingsgebied? Wat vinden klanten van uw personeel, winkel, assortiment, prijzen en communicatie? Weet u om welke redenen zij uw producten kopen? Met Lokaal Marktonderzoek heeft u een uitstekend beeld.
Lees meer
Mysteryshop onderzoek bakkerij
Stralen uw medewerkers passie uit en werken zij op de juiste manier? Voelt uw klant een ‘warm’ welkom? Onze professionele mysteryshoppers koppelen direct aan u terug waar verbeterpunten liggen op het gebied van kennis, service en klantgerichtheid.
Lees meer
Klanttevredenheidsonderzoek
Weet u hoe uw klant denkt over de kwaliteit van uw producten, het prijspeil of uw medewerkers? Ontdek het met het klanttevredenheidsonderzoek van het NBC!
Lees meer
Bekroond met Goud
Een goed product bakken is waar u als ondernemer voor staat. Bekroond met Goud helpt u om uw beste producten nog beter onder de aandacht te brengen bij de consument.
Lees meer