NBC en NBA KennisWorkshops

Een goed product verkopen alleen is niet voldoende. U zult uw klant moeten overtuigen van uw meerwaarde. En daar hebben uw winkel- en productiemedewerkers een groot aandeel in. Zij vertegenwoordigen immers uw bedrijf, elke dag weer!

De kritische consument wil alles weten over uw producten. Bijvoorbeeld over hoe ze gemaakt worden, of ze gezond zijn en hoe het staat met de hygiëne. Hier liggen grote kansen om uw klant aan uw winkel(s) te binden. Zorg daarom dat uw medewerkers de basiskennis beheersen. 

 De oplossing
Het NBC en de NBA hebben verschillende onderwerpen vertaald in kant-en-klare workshops van 2 uur waarmee uw medewerkers direct aan de slag kunnen. De workshops worden door een Kennisspecialist of hygiëne-adviseur van het NBC bij u op locatie gegeven. Ter voorbereiding lopen de deelnemers in korte tijd, stap voor stap door de basiskennis van de betreffende workshop. Dit doen zij met de online kennismodules van NBC FreshUp. Uw medewerkers kunnen altijd en overal inloggen. Als werkgever heeft u online inzage in wie van uw medewerkers de online module heeft afgerond.

Tijdens de workshops wordt er kort ingegaan op de kennis die de deelnemers zich eigen hebben gemaakt in FreshUp. Vervolgens wordt de opgedane kennis vertaald naar uw eigen bedrijfssituatie en de praktijk. Uiteraard krijgt uw personeel alle ruimte om vragen te stellen.

Voedselovergevoeligheid (allergenen)
Doelgroep: winkelmedewerkers of bakkerijmedewerkers
Maximaal aantal medewerkers: 12
De termen voedselovergevoeligheid, voedselintolerantie en voedselallergie worden vaak door elkaar gebruikt. Maar waar hebben we het nu eigenlijk over? Wat ze in ieder geval met elkaar gemeen hebben, is dat het de consument een hoop ongemak kan brengen. Zorg dat uw medewerkers vragen over dit onderwerp feilloos kunnen beantwoorden en kweek vertrouwen bij uw klant.

Brood & Gezondheid
Doelgroep: winkelmedewerkers
Maximaal aantal medewerkers: 12
Brood is de afgelopen maanden veelvuldig negatief in het nieuws geweest. De consument lijkt in verwarring te zijn over brood en gezondheid. Laat uw klanten zien dat u als broodspecialist alles over dit onderwerp weet. In deze workshop leren uw medewerkers waarom brood gezond is, welke voedingsstoffen erin zitten en waarom deze belangrijk zijn.

 

Klantenservice

Heeft u een vraag over deze dienst of wilt u deze dienst afnemen? Wij helpen u graag.

klantenservice@nbc.nl
0317 47 12 47

Gerelateerde diensten

SpecsPlaza
Consumenten hebben een toenemende behoefte aan kennis over voedsel en de ingrediënten daarvan. Ook vanuit de overheid worden steeds meer regels opgesteld om via bijvoorbeeld een etiket de juiste productinformatie te verstrekken. Het etiketteren van voorverpakte producten is bovendien verplicht. Ook voor onverpakte producten zijn de regels in december 2014 verscherpt. SpecsPlaza helpt u daarbij.
Lees meer
Bekroond met Goud
Een goed product bakken is waar u als ondernemer voor staat. Bekroond met Goud helpt u om uw beste producten nog beter onder de aandacht te brengen bij de consument.
Lees meer
Lokaal marktonderzoek
Wat vinden klanten van uw personeel, winkel, assortiment, prijzen en communicatie? Weet u om welke redenen zij uw producten kopen? Weet u hoeveel klanten bij u in de winkel komen en hoeveel meer klanten u kunt bereiken binnen uw verzorgingsgebied? Wat vinden klanten van uw personeel, winkel, assortiment, prijzen en communicatie? Weet u om welke redenen zij uw producten kopen? Met Lokaal Marktonderzoek heeft u een uitstekend beeld.
Lees meer
Mysteryshop onderzoek bakkerij
Stralen uw medewerkers passie uit en werken zij op de juiste manier? Voelt uw klant een ‘warm’ welkom? Onze professionele mysteryshoppers koppelen direct aan u terug waar verbeterpunten liggen op het gebied van kennis, service en klantgerichtheid.
Lees meer