Mysteryshop onderzoek bakkerij

DIRECT COMMERCIEEL RESULTAAT DOOR PRAKTISCH INZICHT VIA MYSTERY SHOPPING 

Hoe realiseren we bij onze klanten een  hoger bonbedrag en meer klantentrouw? Zijn uw medewerkers op de juiste manier en met passie met hun vak bezig? En, misschien nog wel belangrijker, voelt een klant een “warm” welkom, wordt er naar hem of haar geluisterd, worden de bakkerij producten op een enthousiasmerende manier gepresenteerd en wordt er ook iets extra's gedaan? Dat wordt inzichtelijk door het bezoek van onze mystery shoppers. Wat gisteren en vandaag goed genoeg is, zal dat morgen niet meer zijn, dus samen werken aan continue verbetering.

Wanneer u een mysteryshop onderzoek inzet, komen al vrij snel diverse verbeterkansen aan het licht. Een mystery shopper doet zich voor als een alledaagse klant van uw (banket) bakkerswinkel en doorloopt het gehele verkoopproces. Alle waarnemingen worden achteraf zorgvuldig voor u vastgelegd in een waardevol rapport. In dit rapport kunt u precies lezen hoe u scoort en waar uw verbeterpunten liggen op het gebied van kennis, service en klantgerichtheid.

Wat levert het op?

  • Inzicht in hoe klanten een bezoek aan uw vestiging(en) ervaren
  • Inzicht in aspecten die goed gaan en aspecten die beter kunnen
  • Inzicht in de performance van uw vestigingen (benchmark rapportages)
  • Inzicht in top- en bottom vestigingen
  • Inzicht in de mate waarin uw organisatie bezig is met beter worden

 Hoe werkt het?

  • U kiest hoeveel mystery bezoeken u wenst en in welke periode
  • U kiest voor een mystery bezoek zonder of met directe terugkoppeling aan de lokale verantwoordelijke in de vestiging
  • Bij inschrijving ontvangt u een bevestiging van uw bestelling via de mail en binnen een week wordt contact met u opgenomen om de in te zetten cases, de bezoeklocaties en planning af te stemmen
  • Na afloop van de bezoeken ontvangt u de rapportages in PDF van de metingen en een benchmarkoverzicht

Wat zijn de mogelijkheden?

A. 1 mystery bezoek (basisprijs): € 110

B. 2 mystery bezoeken per vestiging (0- en 1- meting): € 215

C. 1 mystery bezoek met directe feedback: € 135

D. 2 mystery bezoeken per vestiging met feedback: € 260

E. Zit het voor u gewenste pakket er niet tussen? Vul het formulier in en wij nemen z.s.m. contact met u op.

Daarom NBC!
Bij ons wordt u bezocht door professionele mysteryshoppers. Een vast team van gespecialiseerde adviseurs, die de mysteryshop bezoeken uitvoeren. Zij beschikken minimaal over een hbo opleiding en ze hebben relevante ervaring in training/coaching in zowel de ambachtelijk vers als de retail. Voorafgaand aan een mysteryshop project vindt er een instructie en ijkmeting met de adviseurs plaats om hen voor te bereiden op uw specifieke situatie en wensen. Dit kan ook gezamenlijk met u als opdrachtgever. Op deze manier borgen we dat alle adviseurs op dezelfde manier meten en beoordelen. Daarnaast heeft ons team een landelijke dekking waardoor er altijd iemand bij u op bezoek komt die, net als uw klanten, de taal spreekt van uw regio.

Klantenservice

Heeft u een vraag over deze dienst of wilt u deze dienst afnemen? Wij helpen u graag.

klantenservice@nbc.nl
0317 47 12 47

Gerelateerde diensten

Lokaal marktonderzoek
Wat vinden klanten van uw personeel, winkel, assortiment, prijzen en communicatie? Weet u om welke redenen zij uw producten kopen? Weet u hoeveel klanten bij u in de winkel komen en hoeveel meer klanten u kunt bereiken binnen uw verzorgingsgebied? Wat vinden klanten van uw personeel, winkel, assortiment, prijzen en communicatie? Weet u om welke redenen zij uw producten kopen? Met Lokaal Marktonderzoek heeft u een uitstekend beeld.
Lees meer
Winkelbeoordeling
Heeft uw winkel de juiste uitstraling? Communiceert u acties op de juiste manier? En hoe is het gesteld met de gastvrijheid van uw medewerkers? Een uitgebreide winkelbeoordeling van het Nederlands Bakkerij Centrum (NBC) geeft antwoord op dit soort vragen.
Lees meer
Klanttevredenheidsonderzoek
Weet u hoe uw klant denkt over de kwaliteit van uw producten, het prijspeil of uw medewerkers? Ontdek het met het klanttevredenheidsonderzoek van het NBC!
Lees meer
Bekroond met Goud
Een goed product bakken is waar u als ondernemer voor staat. Bekroond met Goud helpt u om uw beste producten nog beter onder de aandacht te brengen bij de consument.
Lees meer