Klanttevredenheidsonderzoek

Weet u hoe uw belangrijkste klantgroepen denken over de kwaliteit van uw producten, het prijspeil, uw medewerkers of uw service? Ontdek het met het klanttevredenheidsonderzoek van het Nederlands Bakkerij Centrum (NBC). Voorafgaand aan dit onderzoek voert het NBC een gebieds- en klantanalyse uit om de voor u belangrijke klantgroepen te definiëren.

Het NBC helpt u om de tevredenheid van uw klanten in één of meerdere filialen te meten middels een online enquête.  Als ondernemer ontvangt u een aantal kaartjes met daarop een webadres. Via internet kan uw klant op deze manier anoniem zijn of haar tevredenheid uiten over uw assortiment,  uw medewerkers, uw service, de presentatie van uw winkel, uw reclame activiteiten en de prijs van uw producten. In een rapportage laten we vervolgens per klantgroep zien wat zij het belangrijkst vinden, hoe tevreden ze zijn en wat zij graag verbeterd zouden willen zien.

Het klanttevredenheidsonderzoek geeft u uiteindelijk antwoord op vragen zoals:
- Hoe tevreden zijn mijn klanten?
- Welke klantgroepen zijn mijn promotors?
- Wat kan ik doen om bepaalde klantgroepen te behouden, meer loyaal en meer promotor van mijn bedrijf te maken?
- Welke zaken kan ik oppakken om efficiënter en effectiever te werken aan klantenbinding?

Geïnteresseerd in Lokaal Marktonderzoek van het NBC? Neem contact met ons op via 0317 - 47 12 12 of via het contactformulier.

Klantenservice

Heeft u een vraag over deze dienst of wilt u deze dienst afnemen? Wij helpen u graag.

klantenservice@nbc.nl
0317 47 12 47

Gerelateerde diensten

Lokaal marktonderzoek
Wat vinden klanten van uw personeel, winkel, assortiment, prijzen en communicatie? Weet u om welke redenen zij uw producten kopen? Weet u hoeveel klanten bij u in de winkel komen en hoeveel meer klanten u kunt bereiken binnen uw verzorgingsgebied? Lokale Marketing van NBC biedt uitkomst!
Lees meer
Mysteryshop onderzoek bakkerij
Stralen uw medewerkers passie uit en werken zij op de juiste manier? Voelt uw klant een ‘warm’ welkom? Onze professionele mysteryshoppers koppelen direct aan u terug waar verbeterpunten liggen op het gebied van kennis, service en klantgerichtheid.
Lees meer
Winkelbeoordeling
Heeft uw winkel de juiste uitstraling? Communiceert u acties op de juiste manier? En hoe is het gesteld met de gastvrijheid van uw medewerkers? Een uitgebreide winkelbeoordeling van het Nederlands Bakkerij Centrum (NBC) geeft antwoord op dit soort vragen.
Lees meer
Bekroond met Goud
Een goed product bakken is waar u als ondernemer voor staat. Bekroond met Goud helpt u om uw beste producten nog beter onder de aandacht te brengen bij de consument.
Lees meer